Un mic dejun al campionilor, o frigănea plină de muşchi care face ca o gustare să devină mai valoroasă decât multe prânzuri. Încercaţi această reţetă în special la pachet pentru copiii care merg la şcoală, dar şi pentru dumneavoastră când ieşiţi în natură. Sau pur şi simplu.

Porţii: 2

Timp preparare:20 minute

Frigănele musculoase

Ingrediente:

  • 2 felii zdravene de pâine
  • 150 – 200 gr de muşchi ţigănesc (da, da, pentru de dimineaţă)
  • 4 linguriţe de muştar
  • 50 ml lapte
  • 2 ouă
  • sare şi piper
  • ulei pentru prăjit

Preparare:
1.Tăiaţi muşchiul felii subţiri. Bateţi ouăle cu laptele, puţină sare şi piper. Tăiaţi pâinea folosind următoarea tehnică: tăiaţi o felie de pâine, dar nu de tot, şi următoarea felie de pâine normal. Veţi obţine două feli de pâine legate între ele, ca în imaginile de mai jos, aspect important pentru integritatea gustării dumneavoastră. Repetaţi operaţiunea şi pentru cel de al doilea sandviş.

2. Ungeţi cu o linguriţă de muştar interiorul unui sandviş, aşezaţi jumătate din cantitate de muşchi în straturi ordonate şi mai întindeţi o linguriţă de muştar peste. “Închideţi” sandvişul. Repetaţi operaţiunea pentru celălalt sandviș.

3. Da-ţi prin ou fiecare sandviş, cu grijă să nu pierdeţi conţinutul, şi prăjiţi la foc mediu pe ambele părţi în baie de ulei. Sună dur, ştiu, dar ca să vă liniştiţi conştiinţa, gândiţi-vă că o să le scurgeţi pe prosoape de hârtie după ce le scoateţi.

Frigănelele musculoase se servesc calde sau reci. După posibilităţi.


______________________________________

4 Comentarii

Adaugă un comentariu: